neděle 4. října 2015

Jak být víc ve své ženské energii?

Máte někdy pocit, že nejste dostatečně ženské? Cítíte se unavené, bez energie a bez radosti ze života? Máte dojem, že musíte všechno dělat pro všechny, a pro vás nikdo nedělá nic? Nejste v tom samy, i já se tak občas cítím, a myslím, že je to tak v pořádku. Nelze být stále „happy“. Chci vás proto inspirovat, jak být více ve své ženské energii.


Nedávno jsem byla na úžasném ženském semináři. Vrátila jsem se plná energie, nadhledu, lásky a vděčnosti ke všemu okolo mě. Dokonalé, nemyslíte? Já tedy myslím, že ano. Seminář byl plný tance, ženského sdílení, inspirace (dokonce i od jednoho muže J) a jógy. Pro mě dokonalé propojení mysli, těla a ducha.

Uvědomila jsem si znovu, co pro mě znamená být ženou.

Žena = emoce, kreativita, hravost, vášeň, láska, moudrost.




Být ženou znamená

-     dělat věci po svém, aniž bych potřebovala číst předem návod,
-     dělat věci po svém, aniž jsem někdy musela slyšet, jak se věci správně dělat mají,
-    dělat věci po svém a nečekat na schválení od systému, zda jsou dostatečně „normální“ a „logické“
-     řídit se intuicí a moudrostí svého těla.

Být ženou znamená pustit do života radost, hravost, vášeň, aniž bych řešila, co na to mé okolí a strukturovaný systémový (mužský) svět, ve kterém žijeme.

Být ženou znamená mít náruč, do které se mohou všichni schovat a umět to ustát v klidu, s láskou a moudrostí.

Být ženou pro mě znamená být spojená s přírodou, zemí, měsícem a všemi ženami dávných věků.
I jako ženy žijeme v systémovém (mužském) světě, který je plný pravidel, nařízení, povinností, logických a racionálních zdůvodnění a návodů na to, co bychom měly.

Kam se ztratila hravost, radost, kreativita?

Zaplaťpánbůh za naše děti, které ji snad ještě pořád mají. Od nich bychom se měli učit. A pak taky samy od sebe. Jako ženy v sobě radost a hravost máme, jen je možná zakrytá spoustu povinností a systémových nařízení. 

Řešení je prosté: pustit do života víc radosti a emocí!

Sama pro sebe jsem si dala závazek, že si dovolím pustit do života víc radosti a bláznovství, které cítím. Sepsala jsem si seznam bláznivých věcí, které bych chtěla vyzkoušet. Seznam budu samozřejmě průběžně doplňovat, určitě mě napadnou další J.

Možná budu pro část svého okolí divná a podezřelá. Ale nevadí, i tak si to užiju.

Všimly jste si, že pokud pustíme ven nějaké emoce, tak se okolí zalekne a začne hledat „chybu“ v systému? Podle toho vypadají pak i rady typu: „… tohle není normální, běž k psychologovi…“, nebo „… tahle se to přece nedělá, každá ženská ví, že ….“. Je to samozřejmě, naše „mužské“ okolí emoce obecně děsí, protože neví, co s nimi. Tak se snaží rychle najít, kde je chyba a rychle nás „opravit“, abychom byli zase normální J

Mimochodem, funguje to i u dětí. Pokud dítě pláče nebo vzteklá, tak často hledáme, jak to udělat, aby se hlavně rychle uklidnilo a bylo zase „normální“.

Jako kdyby emoce byly něco nenormálního. Kdyby tomu tak bylo, tak bychom je určitě jako lidé neměli vůbec.

Takže, milé ženy, pusťme si do života víc radosti, hravosti a emocí! Sepište si vlastní seznam "bláznivin" a začněte je zkoušet. Cílem zkoušení je užít si to, nic víc, ale ani nic míň!

Náš strukturovaný (mužský) svět se s tím bude muset vyrovnat a začne si zvykat. Příjemný bonus bude, že tím, že se změníme my, začne se (k lepšímu) měnit i naše okolí. A změnu určitě ocení naše děti :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat